close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכירו את חברת המדביר המזמר

מערכת שורשד שבט, תשפג26/01/2023

ישנם מדבירים או שמא נאמר מדביר אחד מסוים עליו כל בית בישראל שמע

תגיות:
צילום: עצמי
ישנם מדבירים אותם נכיר אך ורק מתוך המלצה פה לאוזן, ישנם שנפגוש בהם במודעות פרסומיות, וישנם מדבירים או שמא נאמר מדביר אחד מסוים עליו כל בית בישראל שמע.

ייתכן ואתם לא מכירים אותו בשמו הפרטי, וכאן המקום להכיר כי המדביר המזמר, אותו איש מקצוע שנוסע ברכב המצויד בבובות ג'וק גדולות וחביבות, הוא ציון שירי, תושב פתח תקווה ששילב באופן מופתי וקליל בין מקצועו המוגדר כאיש הדברה לבין תחביבו הנושן והוותיק ככותב שירים וזמר.

איך שני הדברים הללו עובדים ביחד? זה הזמן להכיר
צילום: עצמי
את גישתו של המדביר המזמר, כזו שרואה את הכול באור אחר.

הופכים את המקצוע לנעים ומסביר פנים
במחשבתנו הראשונית על שירותי הדברה הרי שייתכן ויעלו לנו בראשנו מחשבות כגון הצורך לצאת מן הבית למשך מספר שעות בלתי מבוטל עד לשקיעתם של החומרים הרעילים, או עצם העובדה שאנו זקוקים להדברה – דבר אשר יותר מכול מכריז בריש גלי כי אנו סובלים מבעיית מזיקים וחרקים.

הימצאותם של חרקים, מזיקים ומכרסמים, איננה רק מרתיעה – היא מביאה עמה בעיות תברואתיות קשות, חשיפות למחלות שונות ועד לפגיעה ברכוש כאשר עכברים ועכברושים מכרסמים את דרכם בכל דבר העומד מולם.

בחברת המדביר המזמר: https://hamadbir-hamezamer.co.il  ציון שירי החליט לקחת את התחום ולהפוך אותו לכזה המסביר פנים ללקוחות, המלווה את כל הטיפול בשירה ובבובות אשר יוצרות אווירה מזמינה ונעימה. על רכבו המפורסם אשר נוסע ברחבי פתח תקווה, תוכלו למצוא רמקולים הקוראים בכול ומכריזים על נוכחותו, וכן בובות אשר יחדיו מרכיבות להקה נהדרת, כזו שחביבה הן על המבוגרים והן על הילדים.

הדברה מקצועית? לא בטוח שאתם זקוקים לזה
אם תשאלו את ציון שירי מהו השירות המועדף עליו בתחום ההדברה, הרי שהוא יענה מידית כי זהו תחום ההדברה העצמית.
במרוצת הזמן ובפיתוח בלעדי, חברת המדביר המזמר מציעה שורה של תכשירי הדברה ייחודיים המבוססים על חומרים ירוקים אורגניים בלבד ושאינם מזיקים לסביבה או לדיירים שבבית / בדירה / במשרד.

חומרי ההדברה העצמית מביאים עמם רוח רעננה בשונה מן העולם המקצועי של התחום, וזאת כיוון שהם אינם מצריכים את פינוי האזור שעבר הדברה כלל וכלל. למעשה, ניתן לערוך את הכל באופן עצמאי לחלוטין, תוך שצוות המדביר המזמר זמין עבורכם בכל שאלה והתייעצות.

כך למשל, תוכלו לדעת איך להיפטר מג'וקים ונמלים בקלות באמצעות ריסוס באזורים הנחשבים למועדים לפורענות. החומרים עברו את כל האישורים הנדרשים על-פי חוק ולמעשה הופכים את תחום ההדברה להרבה יותר משתלם ושווה לכל כיס עבור כל לקוח ולקוחה.

התייעצות עם איש מקצוע בכל עת
חברת המדביר המזמר ובראשה ציון שירי, שמחים להעניק ללקוחותיהם ייעוץ אישי פרטני עבור כל מקרה וסוגיה.
בהתייעצות עם איש מקצוע, תוכלו לתאר את הסוגייה עמה אתם מתמודדים, ואף לשלוח צילומים בוואטסאפ כדי לשקף במדויק את הימצאותם של מזיקים, חרקים ומכרסמים.

בכל שאלה והתייעצות, חפשו אחר המדביר המזמר, השאירו פניה או צרו קשר טלפוני ישיר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה